Переваги інтер’єрної реклами перед зовнішньою
- Не потрібні спеціальні дозволи. На відміну від зовнішньої реклами, для розміщення інтер’єрної не потрібно проходити складні погодження з органами контролю. Найчастіше орендувати торговий майданчик усередині приміщення або домовитися про розміщення вивіски з його власниками буде набагато простіше. Також нема потреби стежити за дотриманням багатьох вимог та обмежень при виборі рекламного формату.
- Нижча вартість виробництва. Виготовлення конструкцій для інтер’єрної реклами зазвичай обходиться дешевше, адже для вивісок усередині приміщення не потрібний захист від несприятливих погодних умов, вітрового навантаження. Відповідно вартість оренди площ для розміщення теж нижча, що дозволяє заощадити бюджет на проведення рекламної кампанії.
- Великий асортимент рекламних носіїв. До послуг замовника вивіски, стенди, світлові короби, брендмауери, постери, наклейки, мобільні стійки, ростові фігури та багато іншого. Під кожну акцію можна підібрати найоптимальніший варіант оформлення.
- Влучення в цільову аудиторію. Інтер’єрну рекламу завжди розміщують там, де буває цільова аудиторія компанії (тобто в офісній будівлі чи торговому центрі, куди приходить клієнт, щоб зробити замовлення). А ось зовнішні рекламні конструкції можуть залучати натовпи сторонніх спостерігачів, які не зацікавлені безпосередньо в купівлі продукції.
- Тривалість дії. Перебуваючи всередині приміщень, люди менше відволікаються та поспішають. Вони набагато уважніше вивчають всю інформацію навколо себе, що дозволяє повноцінно ознайомитися з меседжем рекламодавця, щоб виділити та запам’ятати головну думку рекламної кампанії.
- Висока ефективність. Розміщення внутрішньої реклами в торгових та розважальних центрах, вокзалах та аеропортах гарантує величезне охоплення аудиторії. Внаслідок цього зростає впізнаваність бренду та конверсія у продажу навіть за мінімального бюджету.
- Довговічність. Інтер’єрна реклама не піддається впливу дощу, снігу, вітру, перепадів температур та інших кліматичних факторів. Крім того, вона не схильна до впливу вандалізму, на відміну від зовнішніх конструкцій. Це значно продовжує термін служби вивісок та стендів за мінімального обслуговування.
- Стимулювання продажів. Згідно з маркетинговими дослідженнями, покупці на підсвідомому рівні схильні більше довіряти рекламі всередині магазину, салону краси чи будь-якого іншого комерційного об’єкта. Тому наявність привабливої внутрішньої реклами сприяє збільшенню кількості спонтанних покупок.
- Ненав’язливість. На відміну від настирливої зовнішньої реклами, інтер’єрна реклама сприймається відвідувачами набагато спокійніше. Вона не дратує, а навпаки – розважає, інформує та допомагає скоротати час у чергах. Люди з цікавістю розглядають яскраві плакати, буклети на стійках і вітрини магазинів, що сприяє відвідувачам більш лояльного ставлення до продукції компанії.
Чим процес виготовлення внутрішньої реклами відрізняється від зовнішньої?
Головна відмінність внутрішньої реклами в тому, що люди бачать її з ближчого ракурсу, а тому вимоги до якості та вирішення картинки тут набагато вищі. Рекламні конструкції всередині будівлі виконують не лише інформаційну, а й декоративну функцію, тому використання дешевих матеріалів може впадати в очі та створювати непривабливий образ компанії.
Також, на відміну від зовнішніх конструкцій, всередині приміщення дуже важливо, щоб рекламні матеріали не мали ніяких сторонніх запахів. Для цього при виготовленні використовують інші технології друку та барвники.
Так щоб досягти високого рівня деталізації, при виготовленні інтер’єрної реклами часто використовують технологію UV-друку. Вона дозволяє наносити будь-які малюнки та фотографії високої якості (в роздільній здатності від 1440 dpi) на прозору плівку або пластик, що відкриває широкі можливості для втілення будь-яких дизайнерських рішень. Це забезпечує максимальну чіткість та яскравість зображення, а також відсутність сторонніх «ароматів».
Які види інтер’єрної реклами можна замовити?
Ми можемо запропонувати нашим клієнтам будь-які формати інтер’єрної реклами на замовлення за індивідуальними кресленнями та розмірами:
- Вивіски. Створюють та підтримують позитивний імідж компанії, демонструючи її статус широкої аудиторії. Їх розміщують на ресепшен в офісах, у холах бізнес-центрів та ТРЦ. Також їх часто встановлюють у вхідних груп або у приймальних зонах. Окрім відвідувачів, вивіски працюють і на лояльність співробітників компанії.
- Світлові короби (лайтбокси). Це привабливий і недорогий вид внутрішньої реклами. Перевага світлових коробів у тому, що зображення на них можна замінити у разі потреби. Вони є металевим каркасом зі світлодіодами всередині та розміщеною на передній панелі плівкою, на яку можна нанести логотип компанії або будь-яке інше зображення.
- Інформаційні стенди. Призначені для привернення уваги відвідувачів та надання їм корисних відомостей. Виготовляються на основі ПВХ-панелей з вініловими наклейками або паперовими плакатами, на яких друкується інформація.
- Таблички. Виконують навігаційну функцію, допомагаючи відвідувачам зорієнтуватися у просторі. Розміщують таблички біля вхідних груп, у холах та коридорах будівель. Для виробництва табличок можна використовувати ПВХ, композит, оргскло. Також популярними є металеві вироби. Для нанесення інформації можна використовувати як класичний друк, так і гравіювання.
- Прес-волли. Це натягнуті на металевий каркас банери, які використовують для оформлення простору в офісах чи зонах проведення заходів. Прес-волл також відмінно підходить для облаштування фотозони на виставці або брендування компанії на конференції. Для виготовлення використовують друкарське вінілове полотно або спеціальну банерну тканину.
- Кронштейн-панелі (консолі). Такі конструкції кріпляться перпендикулярно до стін приміщень, що робить їх дуже помітними для відвідувачів. Консолі дозволяють донести повідомлення до максимально широкої аудиторії, якщо встановити їх у багатолюдних місцях.
- Виставкові стенди. Це мобільні конструкції для презентації товарів та послуг компанії на виставках та у торгових павільйонах. Можуть мати найрізноманітніший дизайн, розміри та виготовляються з великого спектра матеріалів.
- Переносні конструкції для підлоги. Це стійки, на яких розміщують меню, акції та пропозиції кафе та ресторани на фудкортах у торгових центрах, залучаючи відвідувачів. Також сюди відносяться переносні штендери з інформацією про знижки та акції всередині магазинів.
- Світлові панелі акрилайт. Це тонкі, стильні лайтбокси для оформлення вітрин, скляних та дзеркальних поверхонь в інтер’єрі. Акрилайти виконують відразу дві функції — приваблюють відвідувачів та прикрашають приміщення.
- Об’ємні світлові літери. Яскравий та ефектний спосіб представити клієнтам логотип чи слоган компанії. Для підсвічування сучасних об’ємних букв застосовують як лицьову або внутрішню, так і контурне підсвічування. Тому замовити інтер’єрну рекламу такого типу можна для використання у будь-яких інтер’єрах.
Як підвищити ефективність при виробництві інтер’єрної реклами?
Щоб рекламна кампанія спрацювала максимально результативно, при виробництві внутрішньої реклами враховуйте такі моменти:
- Ретельно вибирайте локацію. Проаналізуйте прохідність у потенційних місцях розміщення саме для цільової аудиторії. Краще провести попереднє маркетингове дослідження, зафіксувавши на камеру або у формі опитування, чи Ваші потенційні клієнти з’являються в потрібних місцях і в який час доби.
- Не заощаджуйте на матеріалах. Чим краща якість носія — тим результативнішою буде реклама. Яскраві кольори, чіткі зображення, міцні конструкції сприяють тому, що Ваш меседж запам’ятає аудиторію, а бренд сформує позитивний образ.
- Продумайте дизайн. Важливо, щоб він гармоніював із загальною концепцією та стилістикою інтер’єру. Не використовуйте занадто дрібні шрифти, а також подбайте про розміщення на рекламних площах візуальних образів, що притягують погляд. Так реклама стає природною частиною навколишнього простору.
- Подбайте про релевантність. Інформаційне наповнення має становити інтерес безпосередньо для Вашої цільової аудиторії. Тоді шанси на позитивний відгук значно збільшаться.