Швидкість
Мінімальний термін виготовлення – від 2 днів
Гарантія до 3-х років
Протягом яких усунемо будь-яку несправність
10 років досвіду
Велике портфоліо виконаних робіт
Швидкість
Мінімальний термін виготовлення – від 2 днів
Гарантія до 3-х років
Протягом яких усунемо будь-яку несправність
10 років досвіду
Велике портфоліо виконаних робіт
Учасники Української асоціації Візуальної Індустрії
Рекламний пілон — компактна конструкція, яка сягає не більше 3 метрів заввишки. Такий маркетинговий носій можна використовувати як для зовнішньої реклами, так і в інтер’єрі приміщень. Щоправда, при встановленні на відкритому просторі потрібно обов’язково передбачити надійний фундамент.
Пілон складається з металевого каркаса та панелей з оргскла або інших матеріалів. Усередині розміщують постери з рекламною інформацією. Для привернення уваги пілон також може бути обладнаний світлодіодним підсвічуванням.
Рекламні пілони часто використовують для розміщення афіш кінотеатрів, оголошень про майбутні концерти та інші заходи. Також їх встановлюють у місцях великого скупчення людей на зупинках громадського транспорту, пішохідних переходах, у метро. Перебуваючи в очікуванні, люди мимоволі звертають увагу на яскраву та привабливу рекламу.
Дизайн-проект включає:
Які терміни?
Терміни виготовлення становлять до 1 робочого дня
Вартість — безкоштовно
У разі подальшого замовлення виготовлення світлової вивіски від 10 000 грн
Залиште свої контактні дані і
фахівець зв'яжеться з вами протягом 9 хвилин
Головна відмінність пілона від рекламної стели – його невеликі розміри. Висота пілона зазвичай не перевищує 3-6 метрів. Завдяки цьому він легко вписується у міське середовище, не порушуючи архітектурного вигляду забудови. Крім того, малі габарити дозволяють використовувати пілони як інтер’єрну рекламу – у торгових центрах, офісах, на виставках та в інших громадських просторах.
Інша важлива відмінність — вартість самої конструкції та робіт із її встановлення. Для виробництва рекламного пілона потрібно набагато менше матеріалів. Відповідно, нижчі витрати на доставку та монтаж рекламної конструкції.
При цьому пілон і стела ідентичні за рекламними функціями та ефективності. Різниця лише у розмірах та сфері застосування. Там, де за умовами розміщення не підходить стела, може бути встановлений рекламний пілон.
У Києві рекламні пілони на замовлення мають величезну популярність. Це одна з найпоширеніших рекламних конструкцій у міському середовищі. Розберемося в тому, чим заслужили своє визнання пілони:
Під час розробки дизайн-проєкту рекламного пілона в першу чергу необхідно створити яскравий, неординарний образ конструкції. Пілон повинен гармонійно вписуватися в навколишнє міське середовище та привертати увагу перехожих. Важливо також враховувати фірмовий стиль компанії-замовника.
Водночас пілон повинен відрізнятися високою надійністю, стійкістю до зовнішніх впливів та тривалим терміном служби. Досягти цього дозволяє дотримання низки технічних вимог:
Для нанесення зображень та текстів на пілон найчастіше використовується спеціалізована світлорозсіювальна плівка Backlit. Вона забезпечує рівномірне розсіяне світло та високу чіткість зображення.
Також під час виготовлення рекламних пілонів можливе застосування технології «композит на проріз». В цьому випадку лицьова панель повністю виготовляється з композитного матеріалу із заздалегідь вирізаними нішами під написи, логотипи або орнамент. У ніші вставляються вкладки із прозорого оргскла. Світло від діодів проходить крізь прорізи, виділяючи потрібні елементи на тлі непрозорого композиту.
Така технологія дозволяє створювати об’ємні світлові ефекти внаслідок різниці фактур матеріалів. Композит та оргскло відмінно поєднуються, створюючи елегантний та сучасний вигляд конструкції.
Залежно від конструктивних особливостей та функціонального призначення, Ви можете замовити рекламний пілон одного з таких типів:
На ціну виготовлення рекламного пілона впливає безліч факторів, які потрібно враховувати при складанні кошторису проєкту: