Сучасне
обладнання
Власна
виробнича база
550 м2
Працюємо без посередників
вартість послуг без націнок та
дод. комісій
Приклади виконаних робіт
Реалізували більше 15 000 вивісок у 30 сферах бізнесу
ВИВІСКА
ПОСЛУЖИТЬ БІЛЬШЕ
10 РОКІВ
У виробництві використовуємо тільки якісні
матеріали та комплектуючі. європейської
якості!
555
1
2
3
4
5
+
1
Герметичний блок живлення
«Mean Well» з гарантією 3 роки захищає від перепадів напругу та забезпечує безперебійну роботу вивіски.
+
2
Борти із ПВХ
товщиною 4-5 мм виробництва «Ongropack»(Німеччина) витримують жаркі сонячні промені влітку та лютий мороз узимку без деформацій та тріщин.
+
3
Світлодіодні лінзовані модулі
ARB «2835» з гарантією 3 роки рівномірно розсіюють світло і споживають електрики як одна звичайна лампочка потужністю 100 Вт.
+
4
Зовнішня частина з акрилу
виробництва «Plexiglas Optical HC» (Німеччина) товщиною 3 мм має здатність якісно пропускати світлові промені. Завдяки цьому реклама виглядає яскраво та насичено.
+
5
Спеціальна плівка
«Оracal» серії 8500 для світлових вивісок із захистом від вигоряння зберігає колір більше 5 років.
Як виглядатиме Ваша вивіска?
Отримайте індивідуальний дизайн проект у найкоротші терміни!

Дизайн-проект включає:

  • Розробка макету вивіски, з урахуванням стилю, кольору та інших побажань замовника.
  • Візуалізацію фасадної вивіски.
  • Візуалізацію формату вивіски день/ніч.
  • Опрацювання технічних рішень.

Які терміни?

Терміни виготовлення становлять до 1 робочого дня

Вартість — безкоштовно

У разі подальшого замовлення виготовлення світлової вивіски від 10 000 грн

Залиште свої контактні дані і
фахівець зв'яжеться з вами протягом 9 хвилин

    Застосовуємо трьох рівневу систему контролю якості
    Контроль менеджером усіх етапів

    Менеджер напряму відповідає за поставки матеріалів для вивісок, терміни виготовлення, а також доставку готової продукції на об’єкт.

    Застосовуємо трьох рівневу систему контролю якості
    Контроль виробництва

    Керівник із відділу виробництва стежить за кожним етапом виготовлення та уважно перевіряє готову продукцію перед її відправленням. Виходячи з цього, шанси на прояви дефектів та інших недоліків – зводяться до нуля.

    Застосовуємо трьох рівневу систему контролю якості
    Контроль монтажу

    Головний спеціаліст з відділу монтажної бригади контролює дотримання всіх технологій та норм під час монтажних робіт. Роботу виконують лише ті фахівці, у яких досвід роботи становить більше 10 років, а також хто має офіційний доступ до висотних робіт.

    01
    Схема роботи
    Виявляємо цілі та
    потреби.
    Розробляємо дизайн з
    візуалізацією
    Робимо прорахунок
    варіантів за Вашим
    бюджетом
    Укладаємо договір
    Запускаємо процес
    виробництва
    Проводимо монтажні
    роботи.
    Вас можуть зацікавити
    ВАРТІСТЬ ОДНІЄЇ І ТІЄЇ Ж ВИВІСКИ МОЖЕ ВІДРІЗНЯТИСЬ НА ТИСЯЧІ ГРИВЕНЬ В РІЗНИХ АГЕНЦІЯХ
    Розрахунок вартості залежить від якості матеріалів, вартості робіт та кінцевої маржі рекламної компанії.
    Василь, менеджер напряму зовнішньої реклами
    Залишіть контактні дані і ми підберемо найкраще рішення для вивіски, яке підійде до вашого бюджету

      Рекламні тумби, також відомі як піллари, є класичним і перевіреним часом способом розміщення зовнішньої реклами в міському середовищі. Незважаючи на свою тривалу історію, що сягає 19 століття, ці конструкції продовжують ефективно виконувати свою основну функцію – привертати увагу перехожих до рекламних матеріалів та інформаційних повідомлень.

      Сучасний дизайн тумб поєднує в собі лаконічність і функціональність. Їхня циліндрична форма і декоративні елементи варіюються залежно від архітектурного стилю міського середовища або інтер’єру, в якому вони встановлюються. Завдяки своїй універсальності, тумби органічно вписуються в будь-який урбаністичний ландшафт, не відволікаючи уваги від розміщеної на них інформації.

      Влада Києва активно впроваджує проєкт з їхнього встановлення на вулицях міста. Ця ініціатива покликана не тільки впорядкувати розміщення зовнішньої реклами, а й поліпшити зовнішній вигляд столиці України. Рекламні тумби в Києві – це легальна альтернатива для розміщення інформації порівняно з несанкціонованим розклеюванням оголошень і листівок на стовпах, стінах будинків та інших не призначених для цього місцях.

      Де з’явилися рекламні тумби?

      Історія створення рекламних тумб сягає корінням у середину 19 століття, коли вони вперше з’явилися на вулицях Франції. У 1868 році вулиці Парижа змінилися завдяки інноваційній ідеї місцевого друкаря Габріеля Морріса. Він запропонував встановити спеціальні тумби, які пізніше стали відомі як “Колони Морріса”, для розміщення афіш.

      Незалежно від назви – афішна або театральна – ці конструкції від самого початку виконували дві основні функції: інформаційну та рекламну. Вони слугували засобом оповіщення городян про розважальні заходи, театральні постановки та концерти.

      Сьогодні тумби Морріса можна зустріти на багатьох вулицях і перехрестях, де вони привертають погляд перехожих своїм неповторним дизайном. Згодом ці чарівні конструкції перетворилися на невід’ємну частину самобутнього вигляду Парижа, ставши своєрідними символами міста і його багатої культурної спадщини.

      Переваги використання рекламних тумб

      1. Міцність і довговічність. Виготовлені з металу (наприклад, алюмінію), вони вирізняються високою водонепроникністю і здатністю витримувати практично будь-які погодні умови: дощ, вітер, холод, спеку. Завдяки надійному кріпленню до поверхні, вони залишаються стійкими і функціональними протягом тривалого часу.
      2. Універсальність розміщення. Однаково добре підходять як для вуличного розміщення, так і для встановлення всередині приміщень. Інтер’єрні конструкції часто використовуються в торгових та інших великих центрах для розміщення інформаційних довідок або списку офісів на поверсі.
      3. Оптимальний розмір. Незважаючи на відносно малі розміри (діаметр, як правило, не перевищує 2,5 метрів), конструкції надають значну площу для розміщення реклами. На відміну від банерів, де зображення має бути лаконічним і помітним, щоб привернути увагу здалеку, піллар розрахований на пішоходів, які перебувають у безпосередній близькості. Це дає змогу включати більше деталей у рекламне повідомлення. Завдяки своїм невеликим габаритам, тумби можуть встановлюватися навіть на вузьких вуличках, не створюючи перешкод для жвавого потоку людей і транспорту.
      4. Цілодобова помітність. Багато сучасних варіантів оснащені вбудованим підсвічуванням, що робить розміщені на них зображення і тексти добре видимими навіть у темний час доби або в негоду. Яскраві букви на тлі білого матового пластику або скла притягують погляди перехожих і водіїв.
      5. Простота монтажу. Для установки не потрібно спорудження масивного фундаменту. Найчастіше достатньо зміцнити спеціальну підставку на асфальтовому покритті. Це дає змогу легко розміщувати їх у будь-якій частині Києва.
      6. Три робочі сторони. Тумби володіють трьома поверхнями, що забезпечує рівномірну видимість розміщених зображень з усіх боків, незалежно від розташування і напряму руху перехожих або транспорту.

      Які можна замовити рекламні тумби?

      Рекламні тумби є універсальними конструкціями, які можна виготовити в різних варіантах виконання, виходячи з потреб замовника і специфіки місця розміщення.

      Форма конструкції

      Вибір форми відіграє важливу роль у забезпеченні максимальної видимості та ефективності розміщених на тумбі Морріса матеріалів.

      Тристоронні тумби

      Такі конструкції випускаються у двох варіантах виконання. Перший передбачає наявність трьох рекламних поверхонь розміром 1,4 м на 3 м кожна. Другий варіант містить у собі дві рекламні площини аналогічного розміру, а третя сторона зашивається і може бути використана для розміщення соціально значущої інформації міського масштабу.

      Завдяки замкнутій формі конструкції, практично відсутні так звані “сліпі зони”, що забезпечує хорошу видимість рекламного зображення практично під будь-яким кутом зору.

      Увігнута форма рекламних площин створює ефект “занурення” глядача в зображення, що знаходиться на близькій відстані, що сприяє більш повноцінному сприйняттю рекламного повідомлення, що дає змогу рекламній конструкції ефективно функціонувати 24 години на добу.

      Круглі тумби

      Вони являють собою об’ємну конструкцію, виконану з гнутих металевих профілів. Розмір інформаційного поля становить 2,9 м у висоту і 1,4 м завширшки. Фундаментна основа встановлюється на землі у вигляді бетонного блоку, зверху якого кріпиться монолітне декоративне облицювання зі склопластику за допомогою сталевого каркаса. Верхня частина конструкції виконана у формі декоративного купола, також виготовленого зі склопластику.

      Рекламне поле забезпечує надійну фіксацію плакатів за допомогою спеціальних затискачів, розташованих між двома шибками товщиною 3 мм кожна. Зовнішній шар виконано з прозорого литого полікарбонату, що має підвищену стійкість до вандалізму, а внутрішній виготовлено з матового акрилового скла. Підсвічування поверхні здійснюється зсередини за допомогою люмінесцентних ламп, оснащених комплектом пускорегулювальної апаратури.

      Рівномірне освітлення рекламного поля досягається завдяки розташуванню світильників на центральній стійці в два ряди і використанню молочного акрилового скла. Процес встановлення круглої тумби, як правило, займає не більше 5-6 годин, а обслуговування електрообладнання та заміна рекламних матеріалів вимагає участі не більше ніж однієї-двох осіб.

      Спосіб нанесення зображення

      Залежно від специфіки рекламної кампанії, тиражу і типу конструкції, можна замовити рекламну тумбу з такими варіантами плакатів:

      1. Традиційний поліграфічний друк на папері. Ідеально підходить для масового виробництва, коли потрібно виготовити 10 і більше примірників. Якщо тумби не оснащені внутрішнім підсвічуванням, достатньо буде одностороннього друку. Однак для конструкцій із підсвічуванням потрібно забезпечити двосторонній друк, щоб зображення було однаково якісно видно з обох боків. Процес поліграфічного виготовлення плакатів зазвичай займає від 2 до 3 тижнів.
      2. Терміновий широкоформатний друк на кольорових принтерах. Цей метод ідеально підходить для одиничних або малотиражних замовлень (від 1 до 9 плакатів). Він передбачає повнокольоровий друк на принтерах високої роздільної здатності. Якщо планується розміщення плакатів у каркасах з підсвічуванням, знадобиться або двосторонній друк, або використання спеціалізованих матових чи прозорих плівок для досягнення необхідного візуального ефекту. Термін виготовлення при виборі таких плакатів зазвичай становить 2-3 дні.
      3. Аплікація самоклейними плівками. Для простих графічних плакатів з обмеженою кількістю кольорів і елементів доцільне застосування самоклейних плівок. Цей метод дає змогу швидко й ефективно створювати зображення, забезпечуючи при цьому їхню підвищену стійкість до зовнішніх впливів і тривалий термін служби. Застосування самоклейних плівок особливо зручне для оформлення тумб, що не мають внутрішнього підсвічування.

      Як відбувається виготовлення рекламних тумб на замовлення?

      Здебільшого виробництво рекламних тумб на замовлення – це складний процес, що вимагає високої майстерності та використання якісних матеріалів для досягнення довговічності та привабливості готового виробу. Давайте розглянемо основні етапи цього процесу.

      Вибір матеріалів і конструкції

      Основним елементом є труба з великим діаметром, виготовлена з високоякісних гнутих листів металу. Цей матеріал обраний невипадково – він забезпечує тривалий термін служби конструкції в різних погодних умовах і стійкість до механічних впливів, неминучих у місцях, де збирається велика кількість людей. Зварені у формі труби металеві листи прикрашаються декоративним елементом у верхній частині тумби.

      Процес виробництва не обмежується простим зварюванням і складанням деталей. Для захисту від корозії металеві частини покривають спеціальними антикорозійними речовинами, після чого проводять забарвлення і лакування. В основі тумби знаходиться бетонний блок, закріплений окремо на металі, завдяки чому досягається висока стійкість всієї конструкції.

      У разі встановлення рекламної тумби в Києві, основа виконується не зі стандартної плити, а зі сталевої споруди з вантажами, розміщеними в корпусі. Якщо ж клієнт вирішив замовити виготовлення рекламної тумби в іншому регіоні, де доступне проведення бетонних робіт, додатково підстава зміцнюється за рахунок потужнішого фундаменту.

      Оздоблення та освітлення рекламних поверхонь

      Наступний етап – оздоблення двома шарами склопластику, між якими розміщуються зображення. Скло виготовляється з матового матеріалу, який розсіює світло і захищає папір від впливу навколишнього середовища.

      Для освітлення рекламної поверхні використовуються енергоощадні лампи. Уся електропроводка ж надійно захищається від потрапляння опадів і актів вандалізму, а її монтаж здійснюється в суворій відповідності до правил техніки безпеки.

      Встановлення мотора

      Для надання рекламній тумбі особливої привабливості та динамічності можна вдатися до використання обертової центральної секції. У цьому разі в конструкцію вбудовується компактний електромотор, який забезпечує неквапливе і рівномірне обертання тумби навколо своєї осі.

      При цьому напрямок обертання може бути обрано замовником відповідно до його уподобань. Динамічна зміна зображень привертає додаткову увагу аудиторії та дає змогу обслуговувати більшу кількість рекламодавців у рамках однієї рекламної кампанії.